Mutta hyvä tiimi meillä lähdössä, hienoa olla LaSalainen
Level II pistoolikisat Mikkelissä 15.-16.5.2010
Valvoja: heikkikettu
Re: Level II pistoolikisat Mikkelissä 15.-16.5.2010
Lähtekää lähtekää vielä muutkin! Muutama paikka ilmeisesti on vielä sunnuntaille jäljellä, siitä vaan sähköpostia suoraan, löytyy tuosta Pertun linkistä.
Joo, Mikkelin kisat lähestyy ja vähän on jo stagekuvauksiakin hämmästelty. Ajattelin kysellä tyhmiä kun on allekirjoittaneelle ihan ensimmäiset "oikeat practical kisat".
Eli ilmoitanko minä tuon Lasan Produjoukkueen kun olen jo Lauantaina kisapaikalla? Vai meneekö ilmo jotain muuta kautta? Neljä kisaajaahan ilmeisesti joukkueeseen tarvitaan?
-Ilkka-
Eli ilmoitanko minä tuon Lasan Produjoukkueen kun olen jo Lauantaina kisapaikalla? Vai meneekö ilmo jotain muuta kautta? Neljä kisaajaahan ilmeisesti joukkueeseen tarvitaan?
-Ilkka-
Happiness is a .50 cal. sniper rifle.
Ilkka: Joo, ilmoita produjoukkue. Se täytyy tehdä ennenkuin kukaan joukkueen jäsen ampuu kilpailusuorituksia, eli tosiaan lauantaiaamuna.
Olen kyllä ilmoittanut että meiltä tulee ainakin kaksi stanujoukkuetta ja yksi produun, mutta joukkuekokoonpanot lukitaan ja kerrotaan perinteisesti vasta kisapaikalla, jos jotain käykin matkan varrella.
Ja joukkuehan on siis: Ilkka Siitonen, Ville Broman, Petri Mäkelä, Matti Helvasto. Neljä on maksimimäärä joukkueeseen, kolmen parhaan pisteet ynnätään pottiin. Ja ilmoittakaa muut naintiraunderit stanujoukkueeksi lauantaina. Pyytäkää kuitit joukkuemaksuista niin seura maksaa teille ne takaisin. Seura siis kustantaa joukkuemitalit
Niin, ja laittakaas se Lasa myös joukkueen nimeen johonkin kohtaan. Lasa / Nainti Raunders tms.
Huomatkaapa muuten kaikki että tuolla on etäisyydet pääsääntöisesti 10m luokkaa, mikä on meiän seuran ampujille ihan naurettavan helppo matka. Jokunen 20m laukauskin tuolla oli, mutta ei mitään kovin vaikeita.
Olen kyllä ilmoittanut että meiltä tulee ainakin kaksi stanujoukkuetta ja yksi produun, mutta joukkuekokoonpanot lukitaan ja kerrotaan perinteisesti vasta kisapaikalla, jos jotain käykin matkan varrella.
Ja joukkuehan on siis: Ilkka Siitonen, Ville Broman, Petri Mäkelä, Matti Helvasto. Neljä on maksimimäärä joukkueeseen, kolmen parhaan pisteet ynnätään pottiin. Ja ilmoittakaa muut naintiraunderit stanujoukkueeksi lauantaina. Pyytäkää kuitit joukkuemaksuista niin seura maksaa teille ne takaisin. Seura siis kustantaa joukkuemitalit
Niin, ja laittakaas se Lasa myös joukkueen nimeen johonkin kohtaan. Lasa / Nainti Raunders tms.
Huomatkaapa muuten kaikki että tuolla on etäisyydet pääsääntöisesti 10m luokkaa, mikä on meiän seuran ampujille ihan naurettavan helppo matka. Jokunen 20m laukauskin tuolla oli, mutta ei mitään kovin vaikeita.
Itse näkisin niin, että tuo Team Naintiraunders peuhaa tuolla SRA puolella ja Practicalissa ollaan vaikkapa Lasa1. Lasa2. ja lasa3. joukkueet?
Toki kisabyysat on varmsti jalassa joka jannulla myös Mikkelissä.
Tämä on vain minun mielipide, poikien kanssa ei ole asiasta vielä puhetta ollut.
Mutta jokatapauksessa ilmoittelen produjoukkueen Lauantaina ja Esa, Jani, Mika ja Joona muodostaa stanujoukkueen.
-Ilkka-
Toki kisabyysat on varmsti jalassa joka jannulla myös Mikkelissä.
Tämä on vain minun mielipide, poikien kanssa ei ole asiasta vielä puhetta ollut.
Mutta jokatapauksessa ilmoittelen produjoukkueen Lauantaina ja Esa, Jani, Mika ja Joona muodostaa stanujoukkueen.
-Ilkka-
Happiness is a .50 cal. sniper rifle.
Selvä juttu, Lasa standard 1,2,3 jne. passaa hyvin.
Joo, kyllä byysat on jalassa. Lyijynöllikimari kiveksissä ei ole vaihtoehto.IT kirjoitti: Toki kisabyysat on varmsti jalassa joka jannulla myös Mikkelissä.
-Ilkka-
Eli +1
Vilkaiskaapa lähtijät vielä hyviä suorituksianne tiistain kisoista. Kaikilta en nyt vaan vielä iltalenkin jälkeen yksinkertaisesti jaksanut kelata joka videosta hyvää pätkää koosteeseen, mutta monilta nämä(kin) videolla olevat asiat onnistuivat vallan hienosti ja kaikki myö nuo jutut osataan.
Mahdollisesti vielä torstaina Muukossa nähdään viimeistelyn viimeistelytreenissä, mutta hyvä fiilis vaan päälle Mikkelin näillänäkymin helteiseen kisaan ja palkinnot kotia.
http://perttupp.kuvat.fi/kuvat/Kilpailu ... vaimia.mp4
Mahdollisesti vielä torstaina Muukossa nähdään viimeistelyn viimeistelytreenissä, mutta hyvä fiilis vaan päälle Mikkelin näillänäkymin helteiseen kisaan ja palkinnot kotia.
http://perttupp.kuvat.fi/kuvat/Kilpailu ... vaimia.mp4
-
Broman
- Tulee kuin ammusjuna
Milläs kellonlyömällä siellä radalla pyörisi vierailevia tähtiä ja alan muitakin guruja?
Vois tulla nykäsemään torstaina vielä pienen keventävän reenin ennen Mikkeliin lähtöä.
Tietäs vaan, mihin aikaan siellä on muita...
-Broman-
Vois tulla nykäsemään torstaina vielä pienen keventävän reenin ennen Mikkeliin lähtöä.
-Broman-
Itämaan tietäjien tahi Buddhan liikkeistä en tiedä, mutta itse saattanen olla radalla siinä loppuiltapäivästä, jotain neljän-viiden aikoja ehkäpä. Ja kait siellä pari tuntia viihtyy jos paukut riittää.
-
Broman
- Tulee kuin ammusjuna
Aivan.. Noh, koitan kohta ampaissa liikenteeseen. 
Mites se kyytihomma Mikkeliin? Voin lähteä omalla autolla jos tarvis, kolme mahtuu mukavasti kyytiin, neljä epämukavasti.
Jos autoja on jo tarpeeksi, voisin hypätä jonkun kyytiin, kun vain kerrotte lähtöpaikan koordinaatit ja ajan.
Masa
Jos autoja on jo tarpeeksi, voisin hypätä jonkun kyytiin, kun vain kerrotte lähtöpaikan koordinaatit ja ajan.
Masa
Olikos se nyt siis näin:
Kuisma nappaa Pertsan, Tommin ja miut kyytiin, Pekka Petrin - ja Matin? Teron kyytiin Ville ja joutsenosta Mikko H?
Kuisma nappaa Pertsan, Tommin ja miut kyytiin, Pekka Petrin - ja Matin? Teron kyytiin Ville ja joutsenosta Mikko H?
-
Broman
- Tulee kuin ammusjuna
Ymmärtääkseni joo..
Arpomisen tuloksena myö tultaisiin Huttusen kanssa Teron kyyissä.
Meski nappaa miut Imatralta jostain keskusliikenneaseman kohilta kyytiin siten, että ollaan kello 0500 liikenteessä Joutsenoon päin.
Onkos Mikko H:lla aivoituksia, mistä siut napataan kyytiin?
-Broman-
Arpomisen tuloksena myö tultaisiin Huttusen kanssa Teron kyyissä.
Meski nappaa miut Imatralta jostain keskusliikenneaseman kohilta kyytiin siten, että ollaan kello 0500 liikenteessä Joutsenoon päin.
Onkos Mikko H:lla aivoituksia, mistä siut napataan kyytiin?
-Broman-
Öö..Mtäh?
En mie ole kyytiä kysellyt. Oisinhan mie sen muuten ottanut puheeksi jo monta kertaa.
Tää sankari lähtee audilla liikkeelle. Ei sillä, mieltä lämmittää kyllä kovin huolenpitonne. Tosin lähtö on niiin aikaisin että täytyy jotenkin pinnistellä poikkeuksellisesti lauantai-ilta ...vähemmällä.
......*hmm* nukkumisella, tarkoitin.
En mie ole kyytiä kysellyt. Oisinhan mie sen muuten ottanut puheeksi jo monta kertaa.
Varjelkoon! Mie asun Lauritsalassa, tämä on itäisin kolkka jossa suostun asumaan!Perttupp kirjoitti: joutsenosta Mikko H?
Tää sankari lähtee audilla liikkeelle. Ei sillä, mieltä lämmittää kyllä kovin huolenpitonne. Tosin lähtö on niiin aikaisin että täytyy jotenkin pinnistellä poikkeuksellisesti lauantai-ilta ...vähemmällä.
......*hmm* nukkumisella, tarkoitin.
-
Broman
- Tulee kuin ammusjuna
Jaajaa. Tossa tiistaina jäätiin sumplimaan noita kyytihommia ni arvottiin asia tällä tavalla... Ois ehkä meijän kannattanu kysellä vähän tarkemmin asianomaisilta... 
Mutta, täähän on tällä selvä. Ei poletakkaan jarrua siellä "Joutsenossa", eihän sieltä ois kukaan kyytiin tullukkaan
-Broman-
Mutta, täähän on tällä selvä. Ei poletakkaan jarrua siellä "Joutsenossa", eihän sieltä ois kukaan kyytiin tullukkaan
-Broman-