Otteesta ja asennosta...

Lasan practical-jaoston harjoitteluun liittyvä keskustelu
kuisma
Site Admin

Otteesta ja asennosta...

Viesti Kirjoittaja kuisma » 22.05.2009, 11:25

Tässä muutama sananen ja kuva mm. otteen rakentamisesta, eli se mitä tässä kevään aikana olen saanut muistiin laitettua treeniringin kanssa pyöriessä.
Liitteet
MK_LASAotteestajaasennosta09.pdf
(1.15 MiB) Tiedosto ladattu 7040 kertaa

Broman
Tulee kuin ammusjuna

Re: Otteesta ja asennosta...

Viesti Kirjoittaja Broman » 23.05.2009, 17:49

LOISTAVAA!

Mikko on jälleen valoittanut mm. miuta practicalin saloista.

Kuvat 1 ja 2 valoittivat sitä asiaa, jonka kanssa olen vääntänyt kohtuullisen pitkään. Lähes kaikilla vehkeillä millä olen ampunut, on ollut pienehköjä vaikeuksia hamuta lippaan vapautinta ja etusormi on ollut liian pitkällä. (omassa ajatusmaailmassa:Totta helevetissä liipaisinsormi siirtyy kauemmas ja peukalo lähemmäs vapautin nappia kun ase siirretään "käden jatkeeksi"! :lol:) Kohdallani kyse ei ollut kuin muutamasta millistä, mutta ote parani mielestäni radikaalisti.

Samoin sivut kolmesta kuuteen selittivät sitä asiaa, jota Kuisma koitti eräänä torstaina selittääkkin... Näin jälkeenpäin ajateltuna mieleen tulee, "niin tietenkin" ja "sehän menee just silleen miten Mikko selitti" Ei vaan silloin oikeen mennyt perille mutta nyt selityksen ja lukemisen jälkeen luulen tietäväni mitä pitää tehdä, käytäntö on kohdallani sitten erikseen... :oops:

Todella hyödykäs muistilappu! Piti samantien tulostaa ja laittaa jemmaan!

kuisma
Site Admin

Re: Otteesta ja asennosta...

Viesti Kirjoittaja kuisma » 26.05.2017, 17:07

Laitetaampa tuohon vielä lyhyt videopätkä taidon oppimisesta:
http://areena.yle.fi/1-3725002

Vastaa Viestiin