Olisiko torstaitreeneille kiinnostusta?
Apukouluttajia tarvitaan. Meikäläisen työkuviot on sen verran liikkuvia tällä hetkellä että pikkuhiljaa alkaisi tarvita 5+v treenejä kiertäneitä auttamaan asiassa. Kuvio voisi olla esim. tällainen:
- Treenien runko ja kunkin kerran ohjelma/pointit mitä katsella olisivat foorumilla valmiina
- Joku noheva apukouluttaja ilmoittautuisi vähän kk-kisan järjestysvuorohenkisesti "Hep, minä otan tämän torstain treenit hoitaakseni."
- Apukouluttaja X potkii nenänkaivelijoita treenaamaan ja kertoo mikä päivän aihe on ja mihin kannattaa kiinnittää huomiota
- Treeniin osallistuneet kirjoittaisivat päivän treeniketjuun foorumille (ja omiin päiväkirjoihinsa tietysti) ahaa-elämyksensä tai muut pointit
Ja toki minä ja/tai Mikko tullaan paikalle jos pystytään, mutta kuten esim. tästä keväästä voinee huomata, ei välttämättä kannata olla kahden ihmisen varassa kun ihan yhtälailla meininki voisi pyöriä muullakin aktiivipoppoolla.
Tähän ketjuun saisi mieluusti ilmoittautua jos lupaa ottaa vaikka yhdenkin torstaitreenivuoron syksyllä. Ja toivon myös kommentteja että millä tasolla näiden etukäteen mietittyjen ja foorumille kirjoitettujen treeniohjelmien pitää olla että tuntuu riittävän helpolta ottaa apukouluttajan nakki.
Treenit syksyllä 2018?
Re: Treenit syksyllä 2018?
On kiinnostusta, olis hyvä saada taas treenirinki käyntiin.
Voin olla tarvittaessa apukouluttajana silloin tällöin, mieluummin olen kuitenkin osaavampien opissa itsekin.
Treeniohjelmista apukouluttajan on ainakin hyvä ymmärtää treenien tavoite ja miten yksittäiset harjoitteet suoritetaan oikein ja niiden tärkeimmät pointit.
Voin olla tarvittaessa apukouluttajana silloin tällöin, mieluummin olen kuitenkin osaavampien opissa itsekin.
Treeniohjelmista apukouluttajan on ainakin hyvä ymmärtää treenien tavoite ja miten yksittäiset harjoitteet suoritetaan oikein ja niiden tärkeimmät pointit.
Re: Treenit syksyllä 2018?
Ehdottomasti kiinnostaa treenihommat porukalla, paljoa minusta ei varmaan ole ketään neuvomaan, kun vasta alottelija-asteella ollaan, mutta kokeneempien neuvot otetaan mielellään vastaan ja koitetaan niiden mukaan treenailla.